Serek kremowy Tartare: REdesign Case Study


Zadanie:

odświeżenie logo i layoutu opakowania linii serów kremowych Tartare.

Sytuacja wyjściowa:

Na kubeczku uwagę przyciągała przede wszystkim statyczna kompozycja równoległych i prostopadłych elementów. Projekt zdominowany był przez kod kolorystyczny poszczególnych smaków, zieleń marki Tartare była mniej wyeksponowana, lekko ożywiony zdjęciem kanapki i składnika smakowego.

Etap I

Pierwotnie logo składało się z nazwy marki bez znaku. Efektem prac miało być logo bardziej apetyczne i przemawiające do wyrafinowanych gustów smakoszy. Punktem wyjścia był logotyp stosowany na rynku czeskim. Wprowadzone zmiany obejmowały liternictwo loga oraz umieszczenie nazwę SKU bezpośrednio pod logotypem. Jako standardowy dla wszystkich SKU wybrany został motyw pejzażu, w którym zmodyfikowaliśmy kolorystykę wybranych elementów.

Etap II

W drugim etapie logo zyskało sztandarowe wyznaczniki premium - złote elementy jako podcienie liter, podkreślenie logotypu i obrys całego logo. Claim marki został umieszczony bezpośrednio pod logotypem, a nazwę SKU przenieśliśmy na dolną część opakowania, pod wizualizację produktu.
Layout opakowania nabrał lekkości dzięki usunięciu zbędnych elementów i stopniowemu odchodzeniu od kątów prostych (prostopadłych przecięć linii). Linie obecne w kompozycji zostały wygięte w delikatne łuki i wycieniowane, aby podkreślić wyrafinowany charakter produktu. W najnowszej wersji obrys został zastąpiony złotem. Wieczko także występuje obecnie w kolorze złotym. W drugim etapie pracy wprowadzona została nowa, bardziej apetyczna wizualizacja produktu wraz z dodatkami smakowymi każdego SKU. Dzięki wprowadzonym zmianom osiągnięty został efekt lekkości, wyrafinowania i elegancji.

Od tego czasu mieliśmy możliwość pracy z wciąż rozwijającą się marką. Przygotowaliśmy m.in. design opakowania innowacyjnego produktu Tartare Duo, regularnie projektujemy też opakowania promocyjne.

Powrót >