Analizujemy:
Brief
w razie potrzeby wspieramy klienta w zdefiniowaniu informacji istotnych z punktu widzenia projektu
Kategorię produkty
określamy jej cechy charakterystyczne, aby określić ramy, w obrębie których będziemy się poruszać. Dzieki temu produkt pozostanie na właściwej półce.
Otoczenie konkurencyjne
badamy, co było, co jest i w jakim kierunku zmierzają trendy na rynku polskim i miedzynarodowym.

Przygotowujemy brief kreatywny, zarazem ostrogę i wędzidło dla kreatywności zespołu. Określamy w nim konkretne kierunki, które mają być zobrazowane w projektach.
Kreujemy:
Szkice wstępne
następnie poddajemy je wewnętrznej weryfikacji analizując zgodność z briefem.
Dopracowane wersje wybranych konceptów
które obejmują jak najszerszy zestaw mozliwych rozwiazań

Prezentujemy Klientowi najciekawsze sposród przygotowanych projektów wraz z uzasadnieniem obranego kierunku.
Wdrażamy:
Rozwijamy wybraną koncepcję
zgodnie z planowanym zastosowaniem: tworzymy linię produktów, przenosimy koncepcję na konkretne nośniki – cały czas czuwając nad zachowaniem spójności wizji.
Realizujemy sesje zdjęciowe
we współpracy z doświadczonymi fotografikami i stylistami.
Doradzamy
dobór materiałów i rozwiazania techniczne, a na życzenie klienta obejmujemy nadzór nad produkcją poligraficzną.

Dzięki doświadczeniu i dogłębnej znajomości rynku jesteśmy w stanie przyczynić sie do optymalizacji kosztów i jakości finalnego produktu.
  • Home/
  • - pasek adresu